مذكرات مُلاحظ أنفار: كار الموارد البشرية – الله يرحمك يا عرابي!

“لقد خلقنا الله أحرار ولم يجعلنا عبيداَ أو عقارا” الله يرحمك يا عرابي، الفاتحة له مكانش يعرف احساس النفر مننا في القطاع الخاص، ولو كان عايش ليومنا هذا أكيد كانت إتكسرت نفسه يا ولداه. دي المقدمة والإستهلال اللي لابد منه في موضوعنا النهاردة حبايبي المهتمين ب”كار” الموارد البشرية، وعلشان نكون واضحين من أول حلقة الكلام […]